Fredagsmorgon

Hej
Här hemma vaknade lilltjejen vid 7.30 igen vilket nu tydligen är standard tiden nu. Det är 4 dagen hon vaknar samma tid så det känns lite enformigt =)

Idag är det äntligen fredag & sista dagen V jobbar denna vecka efter 4 arbetsdagar istället för 2 så det ska bli så skönt med helg nu. Vill ju ha min lilla älskling här ju =) Det är ju ingen fara alls att han jobbar. Vi får ju mera pengar in på kontot nästa månad & han älskar ju att jobba så det är ju ingen fara. Men när man inte är beredd på att han ska jobba en hel vecka istället för 2 som man först gör så blir det tråkigt.

Idag är det btw 1 vecka kvar innan jag & älsklingen firar 8 år tillsammans. Tänk att vi redan hållit ihop så länge & fortfarande älskar varandra otroligt mycket. Helt underbart att man kan hitta sin soulmate vid 13 års ålder för att sedan bli tillsammans när man var 14 år. Är nog inte många som har den turen tror jag tyvärr. Och det är ju faktiskt min födelsedag nästa fredag med. 22 hela år blir jag ju då. Fy vad jag är ung känner jag. Tycker själv att jag är lite mer som 35 vlket är lite sjukt =) Men det är ju posetivt att man känner sig äldre än vad man är för då behöver jag nog aldrig ljuga om min ålder haha.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Ja strumpbyxor har du väldigt rätt i. Kan vara skönt att ha på sig inne istället fö byxor också kanske. Jag tänker precis som du när det gäller storlekarna, vill inte att lillan ska behöva ha på sig kläder som hon badar i, så vi köper på oss en del av varje - även om det mesta blir i 56 :)

2010-10-08 @ 09:54:28
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Min sambo är inte heller sådär superintresserad av mina shoppingrundor. Då och då får man med honom dock och det är väl det som håller uppe hoppet om att han ska ändra sig hehe ;) Tråkigt med ryggvärk, själv har jag massa problem med axlar och nacke. Oavsett hur mycket jag tränar och går hos fysioterapeut så verkar det inte ge med sig, tyvärr.

2010-10-08 @ 20:44:09
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling