Godnatt underbara ni

Ja nu har jag äntligen smörjt in mig med lite BUS & precis tvättat ur färgen i håret. Gud vad skönt att jag äntligen kommit till skott & gjort det då det något jag behövt länge. Håret var så dassigt i färgen & lilla jag vaar ju lika blev som en vampyr i twilight. Den lilla färgen jag fick i somras har sen en tid tillbaka försvunnit men konstigt nog är alla mina pippi-fräknar kvar. Skönt att det finns något spår kvar av sommaren iaf =)

Nej nu är det dags att börja röra sig mot sängen innan klockan blir för mycket. V kommer ju jobba imorgon så jag behöver all energi jag kan få under natten.

Massor med nattkramar till er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling