Hej alla. Nu har vi kommit från BM och det...

Hej alla. Nu har vi kommit från BM och det gick ju sådär. Hon ligger med huvudet neråt nu så det var ju jättebra men hon var riktigt ruckbar och låg högt upp så nu ska jag tillbaka nästa vecka för att se så hon håller sig där hon ska. Hjärtat slog på i 156 slag i minuten så det var ju super det men. Jag hade gått upp 0,5kg sen sist så det händer inte mycket där inte. Men till det mindre bra då. Mitt SF-mått har inte ökat allls sen 2 veckor tillbaka och jag ligger nu en bra bit under den understa kurvan. Så vi ska in på tillväxt ul 13.30 idag för att se att hon växer och att moderkakan funkar som den ska. Om inte kommer jag nog bli igångsatt innan bf. Men vi får helt enkelt se vad dom säger sen. Bloggar såklart när vi vet hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

Håller tummarna för er!

2010-10-25 @ 12:53:38
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling