Heldag hos svärmor

Hej
Idag känner jag mig iaf lite gladare & har insett att vad jag än gör eller vad Léone gör så kommer hon komma ut. Hur det blir får vi hel enkelt se =)

Idag har vi varit hemma hos svärmor hela dagen. Har varit fullt ös på Lilly & vi har haft det supertrevligt. Så det har inte blivit någon uppdatering pga det. Och att jag sen just nu har lite torka på vad jag ska skriva om gör inte saker bättre heller.

Så jag tänkte kolla med er läsare om vad ni vill att jag ska skriva om. Frågestund? Något speciellt ämne? Ni får helt enkelt komma med ideer =) 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skriv om hur du och din kille träffades ;)

2010-10-12 @ 20:46:52
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling