Huvudvärks morgon

Hej
Denna morgon var det bara jag & busen som gått upp då pappan i huset tyckte att han skulle få en sovmorgon innan hans 2 jobdagar. Att det blev extra jobbigt för mig att gå upp idag pga huvudvärk spelade nog ingen roll idag skulle jag tro. Men jag fick lov att ta en alvedon fast jag gärna föröker hålla mig ifrån värktabletterna så mycket jag bara kan.

Idag måste vi bege oss till Tierp för att ombesikta bilen. Får bara hoppas att den går igenom annars blir det jobbigt. Sen får vi se vad vi hittar på. Men kan ju altid hoppas på att vi åker in till Uppsala =) Men vi får ju som sagt se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling