In love!

Hej
Blev en dag i Uppsala & vi kom därifrån med lite Léone kläder =) Blev ett grått sett i 44 då det kändes behövligt & sen blev det en likadan grå klänning som vi köpte för någon vecka sen men i 50 istället =) Kappahl äger! Haha. Min nya favvobutik när det gäller minikläder. Bilder kommer imorgon för dom ligger just nu i maskinen så dom får ta & torka innan jag knäpper på dom. Gravida lilla jag glömde ju självklart att knappa innan så det blir tyvärr så =)

Men sen blev jag ju självklart superkär i en höstjacka till Lilly som inte kom med hem. Såg den på H&M´s hemsida när den kom ut men ville då inte köpa den ifall det skulle vara en pojke i magen. Känns ju tyvärr lite tråkigt att bara ha den nu i höst & sen i vår för att sedan ge bort den/sälja den. Men fy vad jag ångrar att jag inte köpte den då! Såg den idag IRL & vart störtkär. Men den finns tyvärr inte kvar på hemsidan så jag får helt enkelt hoppas att den finns kvar i 86 nästa gång vi kommer in till Uppsala. Denna vackra sak var det:

349 kr kostar den

Tog även en snabb bild på Lilly i den. Tyvärr var hon inte på sitt bästa humör då hon inte fick springa runt som en tok & gömma sig. Men jag hann iaf få en bild =) Älskade att det var ett skärp till & att knapparna är tryckknappar & inte vanliga. Sen är det ju ett stort plus att den är lite längre så lilla rumpan inte blir kall på henne =) Den gröna hon har nu börjar bli lite för kall nu så hon skulle behöva en höstjacka nu innan vintern kommer.

Hela denna vecka komemr nog V få jobba då Johanna gått & blivit sjuk. Så jag får hoppas att jag slipper en massa förvärkar som nu börjat komma vid stora ansträngningar. Det jobbigaste är att det kommer en order hit imorgon med en massa saker som ska bäras in & det blir ju något jag måste fixa eftersom V nu ska jobba. Hoppas bara att jag slipper en massa förvärkar som sagt. Men vad ska man göra när V måste jobba....


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi guuud så söt hon blev i sin nya kappa!

Vad skoj att ni vet könet på syskonet nu, jättefint namn ni har till henne!



Kram

2010-10-09 @ 10:48:41
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling