Ingen vagn =(

Nepp det var ingen vagn. Det var tydligen något som jag hade fått för att jag hade varit medlem i något förlag en viss tid. Och det var ju inget kul heller utan bara skit. Morr! Måste ju få vagnen snart ju. När jag hade pratat med dom som vi köpt den av så var det ju först att beställningen kommit bort så dom ringde till Brio för att fixa en ny. Sen fick jag mejl att den var på G & skulle nog kommer i början av denna vecka men det verkade ju inte vara så. Kommer den inte tills på torsdag nästa vecka nåste jag väl höra av mig igen för att kolla vad dom håller på med. Orkar inte detta just ni. Är ju bara 5 veckor kvar innan BF & jag hade ju hoppats att den skulle vara hemma nu. Men vi hoppas som sagt på att den är på G nu.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Ja men jag håller med, Kappahl har fått in en hel del nu i det senaste även till vuxna, vilket är superbra :) Förstår att du vill ha vagnen, man blir så otålig av väntan på sånt :) Kram

2010-10-22 @ 20:03:03
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling