Jobbig dag imorgon

Hej
Fy vad jag inte vill att att måndagen ska komma. Känner själv att det kommer bli katastrof. Kommer gå sönder. Men vad jag än gör så kommer dagen komma & det finns inget jag kan göra. Det är nämligen så att det är min mormors dödsdag imorgon. Då är det 5 år sen hon dog & jag kan inte fatta hur det gått till. Visst, hon var nästan 87 år när hon förvann från denna jord man hon var superpigg & kry. Så det var verkligen inte väntat. Hade så gärna velat att hon fått veta att jag & V hade köpt ringar & skulle förlova oss 2 månader senare. Men det fick hon tyvärr inte veta. Älskade underbara mormor. Vi saknar dig så♥


Kommentarer
Postat av: mammabea.se

Kramar!

2010-10-03 @ 23:08:00
URL: http://mammabea.se
Postat av: Kusin hanna

Vi saknar henne allihopa! Och på nått sätt har hon inte övergett oss helt än har jag en känsla av ..

2010-10-04 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling