Jobbigt BM besök

Hej
Ja detta BM besök gick ju inte så jättebra kanske. Léone hade lagt sig på tvären tyvärr så om hon ligger kvar så om 2 veckor blir det UL & vändningsförsök på det. Så det var ju kanske inte så superkul. Men jag växer iaf & SF-måttet var nu på 28 cm. Hennes hjärtljud var nu på 152 slag/minuten & jag hade nu gått upp 0,8kg på dessa 2 veckor. Så nu har jag sen inskrivningen gått upp 4 kg =) Jippie!!!

Kändes verkligen jobbigt att höra att busungen hade vänt sig men vi hoppas att hon vänder tillbaka sig själv så vi slipper gå igenom vändnig mm. Men nu vet ni iaf hur det gick idag där borta.

Senare idag ska jag visa er vad vi kommer hitta på i helgen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Förstår hur du känner när hon vänt sig i magen. Var med om samma 2 veckor innan mitt bf och blev skickad till förlossningen för att de skulle titta hur hon låg och då låg hon i tvärläge. Var tillbaka för att ev vända och sätta igång mig. Men hon låg rätt varje gång. Slutade med att jag gick 10 dagar över tiden och hon föddes med fötterna före. Så jag hoppas det går bra för dig. Du har min mail om det är nått du undrar över eller bara vill prata. Lycka till. Kram Anna

2010-10-11 @ 16:04:29
Postat av: ♥anna♥

Hoppas hon vänder sig rätt!

2010-10-11 @ 16:10:08
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Håller tummarna att hon vänder sig rätt. Hon har ju två veckor på sig!

2010-10-11 @ 23:27:47
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, jag förstår det. Skulle inte vilja gå igenom ett vändningsförsök samtidigt som jag absolut inte vill föda med fötterna först. Hoppas som sagt verkligen att hon tar sitt förnuft till fånga och vänder sig själv snart!

Kram på dig

2010-10-12 @ 12:44:12
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling