Lång dag hos mamma

Hej
Jösses vad det blev tid hos mina föräldrar idag. Dom kom hit efter 14 tror jag att det var & vi kom hem efter 20. Så det blev iaf 6 timmar. Och jag fick även mina godisar =) Vi åkte iväg en snabbis men det var inge trevligt alls för fy vad det har blåst idag. Inge mysigt när man ska gå & kolla på saker. Så det blev godiset för mig & Lilly fick en stor klubba. Sen fick hon även en ballong av sin morfar. Men sen var det bara att åka hem för det gick inte att vara kvar. Men men. Trevligt var det iaf =)

Ska snart knäppa magbilder för denna vecka & sen ska det bli städning.m Skönt på något vis att fylla år en fredag eftersom jag endå alltid torsdagsstädar =) Blev ju 2 flugor i en smäll denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling