Lindex overall till salu!

Hej
Har dom senaste dagarna fixat lite med vinterkläderna då det känns otroligt aktuellt med tanke på att flera bloggare berättat att dom har det vitt utanför nu. Och då hittade jag längst ner i en kasse denna overall från Lindex i strl 68 som jag helt hade glömt att jag hade. Och det är nog av den enkla anledningen att jag inte gillade den efter köpet. Och det är endast för att jag är knäpp =) Det var ju så att Lilly hade 68 på overaller rätt så sent om man tänker efter. hon var ju endå 6-7 månader när hon började ha det. Och hon var ju väldigt rörlig redan då så det var inte den prefekta overallen till henne då det är knäppning som stängning. Och nu har jag ju köpt en extra overall i påsmodellen eftersom jag hade glömt denna & 3 overaller känns lite väl tycker jag =)

Så nu tänkte jag helt enkelt kolla om någon av mina underbara läsare där ute är intresserad av denna innan den åker ut på tradera?

Ja vad kan den vara värd? 60-70 kr innan frakt. Låter det bra?


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Ja, himla tur att jag fick den där beskrivningen annars hade det nog aldrig gått hehe :) Ha en underbar lördag! Kram

2010-10-23 @ 10:57:07
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling