Lördag

Hej
Har inte blivit något uppdateringe idag men det bjuder jag på =) Idag har vi haft en tjej som har lek massor så vi har haft fullt upp idag & när mellisen hade åkt ner i magen åkte vi iväg till svärföräldrarna. Så vi har varit där sen klockan 3. Kom precis hem med en supertrött liten tös som skrek efter sin säng. Snacka om att hålla på sina tider kan jag säga. Sova efter 20 är ju omöjligt kan jag säga. Här hemma har vi en tös som vill lägga sig mellan 19-20 & det är något hon själv kommit fram till. Våran duktiga tjej♥ Sen vill hon ju komma upp någonstans mellan 7-9 på morgonen & jag är så otroligt lycklig över att hon är så duktig på sina tider. Eller hon är ju alltid duktig så jag är så solt över henne vad hon än gör såklart. Tror inte att det är möljigt att få en till tös som är & har varit så himla duktig med allt från mat till sömn. Men hoppas kan man ju alltid =)


Kommentarer
Postat av: Elin Jonsson

Hej hej vill tipsa dig om tävlingen på min blogg, ta chansen och va med!



http://extrem.blogg.se/2010/october/min-forsta-tavling.html#comment

2010-10-24 @ 08:02:14
URL: http://extrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling