Lördag = Dansfeber?

Hej
Idag är det ju lördag & det betyder att finalen av dansfeber är idag. Men vi vet inte om vi kommer åka faktiskt. Tråkigt nog har lilla L legat med sitt huvud upp emot mina revben hela natten så jag är så fruktansvärt öm så jag tror inte att min kropp kommer gå med på att åka i en bil 2 timmar först för att sedan mingla ett tag. Och sedan är det dags att sitta still 2 timmar & på det 2 timmars bilfärd. Har superdåligt samvete att biljetterna kanske inte kommer användas nu. Ska försöka hitta någon som kan gå men vi får väl se om någon vill åka dit i sista minuten.

Dansfeber är en stor insamling i sammarbete med Plan för projekt Flicka. Plan är ju en av världens största och äldsta internationella barnrättsorganisationer som arbetar för att barns rättigheter erkänns, respekteras och efterlevs. Varje år investerar Plan i utvecklingsprogram som ökar tillgången till god hälsa och utbildning, skapar en trygg närmiljö och kämpar mot alla former av diskriminering, våld och övergrepp. Vill ni veta mer finns det mera info på: http://plansverige.org Så ring in & rösta ikväll för det är verkligen för en bra sak. Här hemma kommer vi verkligen att ringa om vi inte kommer iväg. Annars blir det några samtal därifrån istället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling