Lördag

Hej
Här hemma hade vi en trött familj på morgonen då Lilly vaknade vid 9 istället för 7.30. Jag var helt borta vid den tiden kan jag lova er. Så jag låg kvar i sängen till klockan blev ett tag efter 10. Men det var otroligt skönt att få sova lite extra även om jag var super kissnödig. Men jag var så otroligt trött att jag somnade om endå så ni kanske förstår att det fattades lite sömn på kontot =) Men det märks att det är nära nu då jag känner själv att sömnkontot hela tiden vill fyllas på även om jag fått en god natts sömn. Kroppen vet ju vad som komma skall så det är ju skönt att veta att den fixar det. Jobbigt dock när man har en liten att ta hand om på dagarna när man nästan sonar i soffan.

Idag har fröken Lilly tydligt en liten gnälldag verkar det som. Hon står just nu & skriker på V som sitter vid datorn. Tror hon har saknat sin pappa =) Vad vi hittar på denna tråkigt gråa dag vet jag inte än men man kan ju hoppas att det blir något kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling