Magen

Här kommer magbilderna för denna vecka. Har precis städat klart så nu är det så rent & skönt här hemma. Snart ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att gå i säng.



Syns att hon ligger långt ner tycker jag. men jag han säga att hennes ben eller runpa som sagt verkligen ligger & trycker upp mot revbenen hela tiden.

Börjar spänna rejält nu =)Här sparkar hon även uppåt precis när njag tar bilden. Vet inte om det syns dock men det är precis under min hand mot sidan.

Det är vä ldom jag bjuder på idag iaf =) Måste verkligen hoppa in i duschen nu innan det blir för sent.

Så godnatt på er♥


Kommentarer
Postat av: Sanna Hyvärinen

Vilken fin header:D

Tänkte fråga om du ville rösta 5 stjärnor på mig här:

http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=13799

Skulle vara jätte snällt, och skulle betyda jätte mycket! Tack på förhand. Puss, ha en fortsatt bra dag :)

//WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2010-10-16 @ 18:46:27
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling