Mätt & belåten

Hej
Nu har jag & maken äntligen fått lite mat i magen. Lilly åt mat tidigare än oss då hon var så otroligt trött så hon har sovit sen lite mer än 1 timma tillbaka. Att hon sen verkar ha otroliga problem med dom där 2 tänderna uppe som inte vill komma ut var ju ingen höjdare heller. Fy vad hon har varit på dåligt humör ikväll. Hoppas bara att hon får sova riktigt gott inatt & är en glad liten tjej imorgon =)

Nu ikväll ska jag vara duktig & äntligen få fingrarna ur för att färga mitt hår. Har haft färgen är hemma ett bra tag men jag kommer aldrig till skott men nu känner jag att jag vill bli fin för att pigga upp mig lite =) Ska även smörja in mig med BUS tror jag. Jag känner mig alltid lite gladare när jag pysslat om mig. Och eftersom jag till&från blir lite smått nedstämd pga allt detta med Léone så känner jag att det behövs lite uppmuntring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling