Mätt i magen

Hej
Nu är min älskling hemma sen 1 timma tillbaka & vi har hunnit äta lite mat med =) Blev inget lyxigt utan det blev fiskpinnar med pommes. Lilly fick potatismos istälet men det var inte så mycket som slank ner. Får göra ordning en smörgås åt henne snart innan hon ska i säng. Hon har haft probmlem med magen idag & det beror nog på att tänderna bråkar med henne. Hon har haft lite tand blöjor den senaste månaden men dom 2 understa är iaf framme nu så det finns numera 16 tänder i hennes lilla mun. Stora tjejen♥

Och lilla L i magen har verkligen varit bråkig idag. Gud vad jag just nu är less på att ha fötter i revbenen 24/7. Vet att det inte är hennes fel innestinne men det gör så otroligt ont just nu & jag är helt öm där. Kan inte längre sitta upp helt heller då fötterna verkligen trycker upp då. Men nu är det bara 7 veckor kvar innan BF så det är ingen fara =) Men hon får ju gärna titta ut någon dag innan BF med hihi.


Kommentarer
Postat av: AC

Ja den där känslan känner man igen. Vissa dagar var jag säker på att min lilla kille hängde knäveck i revbenen. Men nu när han varit ute ett tag så saknar jag det... =)

2010-10-05 @ 20:23:26
URL: http://missacac.blogspot.com/
Postat av: Anna-Gravid

Roligt att du är med och gissar! Kanske lägger upp en lista på era gissningar sen! :-)



Å ja, så fort man vet att dom är "färdigbakade" börjar längtan, på riktigt! :-D



kram å natti

2010-10-05 @ 21:43:31
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Ja det är häftigt hur man kan känna sån extrem kärlek för den lilla där inne, en människa man egentligen aldrig träffat men ändå älskar SÅ högt :) Ja gud, jag kan tänka mig att det var en riktigt upplevelse för mormor, häftigt :D

2010-10-06 @ 10:16:17
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Usch vad jobbigt att behöva kämpa så med maten! Även om jag ibland måste erkänna tt jag önskar att min matlust inte riktigt var lika stor som den är, kilona drar iväg lite väl snabbt. Men precis som du skriver så är ju huvudsakern att bebis mår bra och att du faktiskt försöker så gott du kan :)

2010-10-06 @ 10:50:43
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Hej :) de var inte lätt att kommentera i din blogg :P De går inte i de inlägget jag ville :P haha



Har ni bestämt er för ett namn? :) hihi

Byxorna från kapphal har jag också kollat på, funderar verkligen på att köpa dom, så söta :D hihi



Nu är de inte lång tid kvar för oss :D

kram på dig!

2010-10-07 @ 20:02:29
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling