Mys

Hej
Här hemma pågår just nu lite fredagsmys i vanlig ordning. Lilly sover gott i sin säng efter en dag med lite gnäll & det är skönt att få sitta (läs ligga ner pga misshandel av revbenen) i soffan & bara ta det lugnt. Men jag skulle aldrig i hela mitt liv byta bort det jag har i mitt liv. En helt udnerbar dotter som har ett humör som kan svaja ordentligt men hon vet alltid hur man får en att skatta. En make som jag har fått äran att känna & älskat i 8 år nu & som jag kommer älska i hela mitt liv. En liten tös i mn mage som jag känner röra sig varje dag & som vi inom 2 månader kommer få träffa & som kommer få träffa sin underbara storasyster som mser spå mycket med henne vid magen. Livet är ju verkligen underbart♥


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

Nej kiropraktor har jag faktiskt aldrig testat, kanske skulle göra det. Mamma har dock samma fel så antar att det är en riktig skrutt nacke jag ärvt :(



Den nappflaskserien låter ju också superbra, men i och med att jag köpte denna igår så tror jag att vi kör på det. Rekomenderar du manuell eller elektrisk bröstpump? För bröstpump måste man ha va? :D Kramar

2010-10-09 @ 10:33:09
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

Ja men det har du rätt i, känns ju annars väldigt onödigt att lägga så mycket pengar på något som man egentligen inte behöver.



Gud, det är så mycket som är ett stort frågetecken för mig känner jag. Vad man behöver och inte osv :)

2010-10-09 @ 12:15:54
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling