Officiellt vinter

Hej
Ja nu är det ju officiellt då vi inatt fått dra tillbaka våra klockor 1 timma. Tänka sig att vi redan bytt tid igen. Fy vad tiden springer iväg från en. Snart sitter man här som 2 barnsmamma fast man nyss tyckte att man var höggravid med Lilly. Helt sjukt att man snart ska börja om med ettr nytt litet knyte =)

Idag började dagen här hemma klockan 7 men det var ju helt okej då man hade sovit i 8 timmar eftersom man dragit tillbaka klockan. Hon gick ju även i säng redan vid 19 igår då hon var så trött emn vi hoppas att hon håller sig vaken till minst samma tid idag. Vill ju försöka få henne att ställa om sin lilla klocka i huvudet så fort det bara går =)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Skulle behöva åka iväg till vårat gamla hus för att knäppa lite bilder att ta med till mäklaren. Vi ska ju nämligen dit på tisdag för att kolla hur vi ska göra då våran hyresgäst flyttat ut nu. Han gjorde det nämligen utan att höra av sig innan utan skickade efter utflytten ett brev. Konstiga typer finns det ju gott om kan jag säga. Sen har han även brutit mo lite saker som stod i kontraktet så vi känner att det vore bra att ha kort ifall att.

Sen skulle jag ju även vilja hitta på något kul idag. Typ Uppsala men det får vi ju se hur det blir. Känner jag min man så kan jag fetglömma det haha. Men jag skulle behöva handla lite småt så vi får väl se. Skulle jag verkligen få min vilja igenom skulle det även bli en tur till IKEA då jag spanat in ett nytt vardagsrumsbord. Är så otroligt less på det vi har nu. Är ett svart lack från just IKEA men det är så slitet & sunkigt nu så det sjunger på sista versen enligt mig.

Snart kommer du äntilgten få hålla din lillasyster i handen Lilly gumman♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling