Onsdag 20/10

Hej
Idag startade min & busens dag vid 9 då det var min tur att gå upp idag. Men jag sover så himla lätt nu förtiden så jag ligger halvvaken hela nätterna känns det som. Jobbigt men eftersom jag är pigg på morgonen så måste jag ju få tillräckligt med sömn endå verkar det som. Och det är ju otroligt skönt =)

Idag har vi som vanligt inga planer =) Eller jo, vi måste köpa blöjor till fröken här hemma. Har tänkt göra det flera dagar men jag bara glömmer bort det. Skyller på hormonerna haha. Men idag måste vi göra det för annars får hon snart springa utan blöja då det är mindre än 10 kvar. Om det sen blir dyra blöjor här hemma eller 2 paket för samma pris som 1 hemma innen i stan får vi helt enkelt se. Men jag skulle tro att maken inte är sugen alls på att åka in till Uppsala idag då han ju ska jobba dom 2 kommande dagarna. Men man ska väl aldrig säga aldrig eller hur =)


Kommentarer
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Fin blogg :) stort grattis till bebisen i magen & vad söt er lila dotter är :)



Kram!

2010-10-20 @ 13:01:48
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

hihi ja visst var den fin, älskar att den är så mjuk och go också :D

2010-10-20 @ 17:47:54
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling