Regnig tisdag

Hej
Fy vilket tråkigt väder det är ute nu. Har bara regnat hela långa dagen. Var sugen att hitta på något roligt men det blev bara att vi suttit i soffan & degat denna dag. Tråkigt att man bara slösat bort en hel dag på ingenting. Men ibland ska man väl göra det med =)

Dagen kommer nog fortsätta som den gjort så vi parkerar väl oss här i soffan för en massa slöande. Men man har ju ingen energi alls när vädret är så sunkigt. Men det är ju bara att ta sig i kragen för det är ju faktiskt höst nu så det kommer ju vara så här ute hela tiden nu. Tur att man har dessa underbara ljus som man kan tända & bli lite piggare =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med, super trist väder i dag.



Jag har fått en svart overall som min brorsa använde till sina barn. Den är i stl 56, så jag tänkte skaffa en ny i stl 62. Har ni skaffat någon eller har ni efter Lilly redan?

2010-10-19 @ 19:26:47
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling