Söndag 10/10-10

Hej
Tänk vad härligt för alla dom som får en liten idag. Så sött med fördelsedatumet 101010 =)

Idag är det söndag igen då & som vanligt har vi inget inplanerat. Som vanligt vill jag hitta på något kul men det kan jag nog glömma. Samma sak med en sak jag jättegärna vill göra med V på torsdag så jag hoppas inte på att det komer hända. Blir bäst så har jag märkt för då behöver jag inte bli besviken när det inte händer. Men men.

Här hemma har vi en riktig liten buse som håller igång som bara den saom vanligt =) Förstår inte var hon får all energi ifrån. Och int ehur hon kan hitta på så himla mycket att göra heller. Tänk om man hade samma fantasi som en liten. Så mycket roligare allt skulle blir då =) Själv tar man liksom bara tag i det som ska göras varje dag & sen hoppas man att det kommer upp något kul att göra.

Nej nu ska jag vara lite duktig & vika in alla kläder i skåpen här hemma.


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej. Tänkte kolla om det är nått speciellt du önskar dig i present? Kan vi kika förbi på fredag? Kram

2010-10-10 @ 20:26:48
URL: http://boooomerang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling