Söndag

Hej
Gud så gott jag har sovit inatt! Helt underbart ska ni veta. Vet inte om det är för att städade & gjorde om lite där inne igår eller om det bara var en sån där bra natt endå. Sen att Lilly var otroligt snäll & sov till hela 9.30 gjorde ju knappast saken värre =) Gud vad V kommer bli tokig när han får veta att hon sov länge inatt när det var min dag att gå upp hihi. Får ta imorogn med så får vi se om jag är lika lyckligt lottad då med. Ska iaf försöka fixa bilder på hur sovrummet ser ut nu när vi fixade till det lite om ni vill såklart. Har inga förebilder men endå. Kanske vill ni ha bilder på hela huset med? Säg ni.

Igår bliev det ju superdålig uppdatering tyvärr. Men det blev en massa fixat så det var ju bra iaf =) V spolade endast av motorn så vi ska se om det läcker någonstans så det syns eller om det hade läckt under en lång lång tid. Så vi får helt enkelt se =) Sen var vi kvar hos mina föräldrar ett bra tag & fick även mat där. Jag åt dock inget då det var kött & det luktade konstigt i min gravida nos så det gick inte. Jobbigt att vara gravid ibland. Men jag åt massa smörgåsar iaf =) Sen blev det prinsesstårta som dom hade köpt. Gud vad det var längesen man åt det. Gott!

När vi sen kom hem fixade vi i vårat sovrum. Har ju haft sängen mot snetaket & jag har legat mot det så jag har dom senaste månaderna krypit i & ur sängen. Kändes som att det var dags att fixa det då man knappt kom ur sängen längre. Så nu har vi gjort om lite & även fixat en gavel igen. Tog den vi hade i förra huset & gjorde om den lite. Blev jättebra. Sen såg vi att spjälisen inte kommer få plats vid sängen så det kommer bli spring från första början där. Får hoppas att hon kommer sova hälften så bra som sin storasyster för då är jag nöjd =)

Nej nu måste jag fixa lite lunch åt min dotter här. Hon ville kanppt ha smörgåsen i morse så det blir väl en massa mackaroner igen då =)

En mor med sina 2 älskade döttrar. En på utsidan & en på insidan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling