Söndags tankar

Hej
Idag har verkligen mina tankar farit runt som bara den kan jag säga. Imorgon är det ju den 25:e vilket betyder att det endast är 1 månad kvar till BF =) Tänk vad det närmar sig. Så imorgon ska det börja boas här hemma vilket känns så härligt. Ska ta hem vaggan & bädda den. Åh vad mysigt det ska bli.

Men imogon är det ju även dags för ett nytt besök hos BM & då ska vi få veta hur lilla fröken liggar där inne. Så jag är sjukt nervig inför morgondag kan jag lova, Tänk om hon inte vänt sig. Känns ju inte som att hon gjort det tyvärr så jag gissar att det kommer bli ett UL men man vet ju aldrig. Ska iaf dit 10.30 imorgon & jag kommer självklart blogga efteråt så ni vet hur hon ligger mm.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hoppas det går bra! Kramar

2010-10-25 @ 00:39:49
URL: http://sanneholling.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling