Städat hus

Hej
Åh vad skönt! Huset är äntligten helt rent & fint =) Finns inget underbarare än att få slå ner häcken i soffan efter en kvälls städande. Sen blir det ju extra skönt eftersom min "bygga bo" effket satt in sen x antal veckor tillbaka. Att jag sen vet att det kommer vara saker överallt imorgon vid lunch gör mig ingenting. Jag vet att det ju bara är saker & det är inte smutigt här hemma. Mina fötter älskar torsdagar dom med =) Jag är en sån som verkligen HATAR att ha strumpor på mig. Helt sjukt men så är det. Har oftast ett par strumpor som ligger i hallen som jag sätter på mig när jag ska ut & tar av mig dom när jag kommer in igen. Sen har det ju faktiskt smittat av sig på Lilly som verkligen inte vill ha strumpor på sig hon heller =) Tar av sig dom efter 1 timma så dom brukar ju iaf sitta på under frukosten. Vet inte om det är en bra egenska att ärva av sin mamma men nu har hon ju gjort det. Tro det eller ej men hon tycker att det är så konstigt om jag har stumpor dagtid att hon kommer fram till mig för att säga Usss. Sen måste jag ta av mig dom haha.

Min underbara lilla tjej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling