TGIF

Hej
Idag är det fredag igen då. Tänk att en vecka kan gå så fort. Tycker det var nyss det var fredag. Men snart är det måndag igen & dags för ett nytt BM besök för att se hur tösen ligger. Och växer med för den delen. Hoppas att hon fixerat sig denna gång så man slipper tänka på att hon kan glida iväg en gång till. Känns som att denna graviditet har innehållit så himla mycket oro vilket den med Lilly inte gjorde. Vet att dom flesta säger att man oroar sig mest den första gången eftersom man inte vet vad man går igenom men jag bara gled på ett bananskad under Lillys graviditet. Denna gång har det ju varit en hel del saker man har tänk på. I början var det ju all viktnedgång & RUL som inte var så trevligt pga sköterskan. Sen har det varit vikten mest hela tiden men även att jag varit så liten & hållit mig på den understa kurvan hela tiden. Och nu har hon ju även börjat bråka åt höger & vänster så det är hela tiden någonting känns det som. Men jag är så otroligt lycklig över att fått gå igenom en graviditet till & snart få fräffa lilla damen där inne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad betyder TGIF?

2010-10-29 @ 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling