TGIF

Hej
Underbara fredag är här igen. Finns inget skönare att komma upp på morgonen till ett fint hus. Man får så hila mycket energi av att allt är där det ska. Love it!

Här startade dagen lite efter 9 vilket "pappar pappar" verkar vara Lillys nya tid.  Hon håller just nu på att äta lite smörgås villet kan ta ett tag då vi kollar på tv samtidigt & hon älskar när det är musik under reklamen så hon ska alltid dansa & sjunga så =) Min lilla tös♥

 Hon är faktiskt en riktig musiknörd precis som sin pappa =) Undra om det kan bero på all den musik hennes far spelade i bilen när vi väntade henne tro? Eller att hon bara blivit "skadad" av all den musik V lyssnar på via datorn hela tiden. Menv det är viktigt med vilken musik det är. Hon kan nämligen gå fram til V & säga till honom att musiken inte är bra ibalnd =) Lady Gaga är verkligen an favorit. Är till&med så att hon kan be om att vi sätter på radion eller så då hon pekar på den & säger just "GAGA" & dansar lite =) Min lilla mysunge


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Åh, jag håller tummarna för att det är vagnen :D Och ja, visst är bodyn jättesöt! älskar newbie-serien :D

2010-10-22 @ 17:19:49
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling