The crib is home!

Hej
Idag har det varit fullt upp med en massa saker så jag har inte hunnit blogga idag tyvärr. Imorse vaknade nämligen busen 9.30 så det blev en sen star på dagen. Efter lite frukost i magen så blev det en massa lek innan det sen vart dags för lunch. Blev lite tätt men vi brukar försöka ge Lilly lunch runt samma tid varje dag så vi får in lite mera rutiner innan lillfröken tittar ut.

När lunchen var i magen så vart det dags att gå till affären & handla lite behövligheter. Yoghurt & banan måste alltid finnas hemma för Lillys skull då hon behöver sitt lilla kalciumintag eftersom hon vägrar mjölk. Så banan & yogurt är ett perfekt mellis för henne som altrernativ till smörgås. Inne på affären träffade vi min mamma & vi bestämde att vi ska dit imorgon på lite besök =) Hörde även att det skulle finnas smörgåstårta där hemma med.

Efter det gick vi vidare till mäklaren för att boka tid där ang vårat hus. Våran hyresgäst har nämligen flyttat ut så vi ska lägga upp huset för försäljning igen. Känns otroligt jobbigt på ett sätt då vi lagt så mycket tid & pengar på huset men det finns ju även så mycket fina minnen där inne. Vi gjorde iordning Lillys rum när vi försökte tillverka henne så det är ju otroligt känslosamt. Vi gjorde om vvårat sovrum så det blev så fint när jag var otroligt höggravid så det var en tjock Liselotte som målade & tapetserade det med en underbar liten tös i magen. Sen har vi ju Lillys första 5 levnadsmånader som tillbringades där. Underbara minnen men dom finns ju alltid i hjärtat så det är ju ingen fara.

När vi fått tid där så åkte vi sen hem till V´s mormor & morfar där vi var ett par timmar. Lilly var överlycklig att få vara med dom. Och oj vad dom är glada i henne =) När det sen var dags att bege sig hemåt för att fixa lite tacos så tog vi äntligen med oss vaggen hem. Så nu har jag fått boa lite & det känns så otroligt mysigt att vi om 30 dagar beräknas ha en liten tös liggandes där =) Love it! Tänk att lilla Léone ska ligga i samma vagga som hennes farmor, pappa & syster legat i♥

Gossigt värre

Längtar så efter att få våran lilla tjej så hon får ligga där och sova så gott♥


Kommentarer
Postat av: Elin Jonsson

Men gud så sött! =)

2010-10-27 @ 08:15:43
URL: http://extrem.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken otroligt söt vagga och så mysigt med Hello Kitty. Jag vågar inte köpa nåt så tjejigt...i fall att hahaha.

Jätte söta kläder har du köpt också!



Vad skönt att allt såg bra ut på Ul, en liten tös får ni då. Bm trodde min låg runt 3 kg förra veckan och komme vara runt 3,5 kg runt bf. Min mage har också varit rätt så liten förutom nu på sista tiden som den vuxit mycket. Kaboom sa det hihihi.



Ha en mysig dag.

2010-10-27 @ 09:23:06
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling