Torsdags städning pågår

Hej
Ja som ni ser på rubriken håller jag just nu på med den obligatoriska torsdagsstädningen. Har precis strykit klart lite sängkläder till Léone & håller nu på att tvätta speglarna  för att sen ta mig an alla leksaker. Sen är det dags att dammsuga & skura golven här hemma. Så underbart att få rena golv att gå på. Jag hatar ju nämligen att ha strumpor på mig så jag märker superfort när det blir kladd på golven. När allt det är klart ska jag ta tag i magbilderna för att sedan hoppa i duchen =) Tänk så duktig man är på sin namnsdag va? =)


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-08 @ 00:04:43
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling