Tråkig tisdag

Hej
Idag är det tråk-tisdag här hemma enligt mig. V fick hoppa in & jobba pga sjukdom så det blev bara en ledig vardag tillsammans för oss denna veckan. Jobbigt då man vill umgås en massa tillsammans men V är ju en sån underbar människa som vill hoppa in & joba då han älskar sitt jobb så det är bara att ta det.

Här hemma vakande busen vid 8 tiden vilket är hennes nya tid nu. Är alltid runt 8 tiden hon vaknar nu tycker jag att det verkar som. Men det är ju ingen fara alls. Var dock lite seg denna morgon men det är nu bara att skutta upp =)

Lilly har iaf precis ätit sin frukost & jag måste väl ta tag i det jag med. Har så otroligt svårt att äta nu för tiden. Blir inte så hungrig längre men jag försöker vara duktig & äta endå. För lilla L behöver ju det =) Visas dagar skäms jag över hur lite jag tycker att jag får i mig för att vara höggravid men jag tror att det är så att hon ligger på magsäcken konstant vilket gör att jag inte orkar så mycket. Men det är bara min lilla teori.

Nej nu blr det lite frukost =)


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ha en fortsatt bra dag!!

2010-10-05 @ 16:31:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: christin MODE inredning personligt

Jättefina kläder i inlägget här nedan =)

2010-10-05 @ 18:03:01
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är så glad att jag kan äta som vanligt, har inte känt av alls att det tar stopp...och inga sparkar på revbenen hihihi. Peppar peppar.



Åh du hittade byxorna på Kappahl, jag brukar vela fram och tillbaka och när jag väl bestämmer mig så är de slut. Men jag hoppas på att hitta dom.

2010-10-05 @ 20:22:25
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling