Underbar liten klänning

Hej
Här hemma har vi haft en liten ute dag med massa krattande & en tjej som lekt som abar den i löven. Jag spang så fort min höggravida kropp kunde för att hämta kameran så det blev en massa fina bilder på våran lilla prinsessa. Ska försöka välja ut mina favoriter så ska ni få se dom lite senare idag.

Men på tal om prinsessa nu då. När vi i lördags var barnfria så sprang vi in på lindex innan hemgången & hittade denna helt underbara klännningen som vi inte kunde låta bli att köpa. Både jag & V blev helt störtförälskade i den så det kommer bli en favorit när det är högtider så som jul, nyår & även lillasysters dop =)

299 kostar denna fina sak & finns i strl 86-122


Kommentarer
Postat av: zandra - Flicka i magen v.29

Den va ju supersöt :D

2010-10-18 @ 19:21:07
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling