1 månad kvar

Hej
Idag är det den 15:e & om 1 liten kort månad är det dags för mig & min älskade make att fira 8 underbara år tillsammans. Tänk att det nu är 8 år sen jag hittade min själsfrände i livet. Är inte många som har en sån himla tur i livet att hitta den rätta för just dig vid 13 års ålder & det vet jag verkligen. Är verkligen helt lycklig & faktiskt fortfarande nykär. V är en helt uderbar människa & vi är verkligen som 2 pusselbitar som passar i varandra. Vi tänker lika & kan ibland säga samma sak fast det inte har med det vi pratar om att göra. Vi gillar samma saker. Ja kan det bli bättre? Och snart har jag jag fått ge honom dom 2 vackraste & mest betydelsefulla "sakerna" man kan ge någon. 2 döttrar♥

Back in the days. Tack för att du finns i mitt liv underbara V. Vet inte vad jag hade gjort utan dig.


Kommentarer
Postat av: V

Vilken smöris ;)



Löv ya!

2010-09-16 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling