14/9

Hej
Idag är det tisdag & vi har faktisk något inplanerat idag tro det eller ej. Vi ska iväg & besiktiga bilen vid 13 tiden i Tierp men vad som händer efter det har jag ingen aning om. Funderar på att svänga förbi min höggravida ingifta kusin eller ta en tur till mina föräldrar. Det märks helt enkelt vad det blir.

Inatt har jag förresten sovit riktigt gott vilket var välbehövligt. Har inte vaknat alls vad jag kan minnas & igrå när jag gick i säng hade jag ont i ena axeln men idag var det helt borta. Underbart! Var så rädd att dt var en inflamation på G igen då det är samma axel som jag fick det i för snart 1 år sen.

Nej nu ska jag ta & fixa mig lite smått så jag slipper göra det innan vi åker precis. Mycket skönare att ha det gjort redan nu =)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-14 @ 19:17:23
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling