Åkpåse från Bozz

Hej
I fredags fick jag hem ett litet paket som jag skicade efter tidigare i veckan som jag tänkte tipsa lite om. Det är nämligen en liten åkpåse ifrån Bozz som jag köpte på köpbarnvagn.se. Den är gjord speciellt för att passa i liggdelen på vagnen där andra åkpåser kan vara för stora. Den var så otroligt söt måste jag säga =)Det finnns möjlighet att ha den i babyskyddet med då det finns ett hål till bältet. Sen kan man ju även sätta fast barnet i selen i sittdelen med denna med. Den är inte så fruktansvärt dyr heller utan kosten 295 kr vilket var ett bra pris enligt mig.  Finns i brunt som jag tog, svart & rött.

Passar perfekt i våran bruna liggdel till Brio Singen =)

Baksidan har små gummiduttar så påsen ska ligga still. Här ser ni även hålet på baksidan för att trä igenom bältet i =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin! Det är smart när en sak kan användas på flera olika sätt :-)

2010-09-13 @ 06:49:53
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling