Barnmorskan nästa + namnsdag

Hej
Om 20 minuter ska vi bege oss till BM för en till koll. Ska bli hrligt att se hur jag gått upp nu & hur SF-måttet ligger nu. Sen ska det självklart bli underbart att höra lilla L´s hjärtljud igen.

Efter det ska vi bege oss till Tierp & hälsa på min ingifta kusin som ska ha om några få veckor. Ska bli härligt att se en jättemage =) Så det blir fullt upp nu på förmiddagen.

Idag är det förresten Lillys namnsdag. Grattis på den älskligen. Tänk att det är ett helt år sen vi döpte henne idag. Helt sjukt vad tidn går. Våran lilla tjej har blivit så stor♥


Kommentarer
Postat av: MAMMABEA.SE BF 13/10

Ge henne en grattis på namnsdagenkram från mig! :)

2010-09-06 @ 14:52:02
URL: http://mammabea.se
Postat av: Malin - BabyRevolution

Hej,

Hittade precis hit! Fin blogg.

Grattis till Lilly, så söt!

Om du har vägarna förbi Kungsholmen, Stockholm är du välkommen till vår nya, stora, unika, alternativa babybutik som slår upp portarna i november./Malin

2010-09-06 @ 23:07:34
URL: http://www.babyrevolution.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling