Belly pics

Tidigare idag tog jag magbilderna för denna vecka men det blev så att jag & Lilly åkte till mina föräldrar innan dom hann läggas in. Och det blev att vi kom hem rätt så sent så jag tog tag i städningen innan jag kom på att jag hade bilder att lägga in men som man säger, Bättre sent än aldrig =)

Älskade lilla Léone

En på avstånd utan tröja

Nära utan tröja

Avstånd med tröja

Och nära =)

Och sist så kör vi en bild för att gämföra Lilly-magen & Léone-magen. Rätt så stor skillnad tycker jag. Lilly-magen var en rundare & högre upp. Léone-magen är långt ner & mer droppformad. Tänk så stor skillnad det kan vara. Sen kan jag även tillägga att uppgången med Lilly i v.29+ var 6,6kg upp & samma vecka med Léone är som ni kanske mins 0,7kg upp sen inskrivningsvikten. Helt sinnes =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia-babyrevolutionon

Vilken fin mage du har, och det är verkligen bara en mage. Jag fick foglossning i slutet av min graviditet och låg hemma i soffan och åt praliner,du kan ju tänka dig hur det slutade:)/Cecilia

2010-09-16 @ 23:45:05
URL: http://www.babyrevolution.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Ja men det kan mycket mycket väl hända! Har ni någon bild på jackan? :)

2010-09-17 @ 07:55:23
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Ninnie mamma till Noah 2010

Så fin mage!

2010-09-18 @ 19:00:30
URL: http://www.misscandlee.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling