BM besöket avklarat

Hej

Nu är vi precis hemkommna från BM besöket som gick superbra =) Lilla L har nu kört ner sitt lilla huvud där det ska vara men det är fortfarande ruckbart, Inte konstigt att fötterna hennes hela tiden fasnar i mina revben. Upp hade jag ju gått med & det var ca 2 kg sen sist vilket betyder att jag nu gått upp 2,7 kg sen inskrivning. Jippie!!! Äntligen händer det grejer. Blodvärdet var på 115 vilket är superbra för en i v32. Speciellt när jag inte ens äter järntabletter =) Och lilla L´s hjärtljud var på 156 som alltid. SF-måttet var på 27 cm & jag ligger precis på den understa kurvan så nu sa min barnmorska att det kommer bli en liten tös på under 3300 som Lilly vägde. Så vi kommer verkligen få en liten mini denna gång med. Helt sjukt att det kommer bli en plutt som kommer väger mindre än vad Lilly gjorde då vi tyckte att hon var så himla liten. Vad kommer man inte tycka nu? =)

BM frågade även om jag hade ont något i ryggen. Nja inte mycket. Kan ju få det ibland men det är ju ingen fara med tanke på min historik. Hon undrade nämligen då Léone ligger så himla långt bak & trycker på ryggen att jag borde ha en hel del problem. Men det är ju bara att tacka & ta emot då kroppen verkar vara glad över att ha en liten i kroppen =) Många får ju tyvärr mycket problem nu i slutet & vi hoppas ju såklart att jag slipper det. men man vet ju aldrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling