BM besöket

Hej
Idag  det det varit fullt ös som ni vet & det är först nu jag fått orken att ens vara i närheten av bloggen. Men jag tänkte iaf ta & berätta lite om BM besöket idag.

Allt gick ju superbra där. Hade gått upp 2 kg på 3 veckor & nu är jag ÄNTLIGEN över min inskrivnings vikt. Med hela 700g =) Sa till min BM att jag nog är den enda som är överlycklig att gå upp i vikt under graviditeten haha. Så nu får vi se hur mycket vikt jag kommer gå upp i sammanlagt under denna graviditeten. Blir inte mycket men några kilon ska jag väl hinna med =) Och Léones hjärtljud var på 148 så hon följer sitt "tjej hjärtljud" fint. Och jag ligger fortfarande allra längst ner på SF-kurvan. Måttet var denna gång på 25 cm om jag inte hörde fel. Men det är otroligt skönt att veta att jag äntligen gått upp lite vi vikt & att det händer något. Sa även till BM att magen ligger så otroligt lågt så det är jobbigt att sitta & hon sa att den var rätt så långt ner.

Sen berättade vi om vårat Ul som vi gjorde i Stockholm med & hon tyckte att det var superbra att vi gjorde det så vi fick veta att hon växer som hon ska & även hur moderkakan låg då det bara stod i papperna från RUL att den låg i fram så hon undrade hur den riktigt låg. Och vi med såklart. Men den skulle inte kunna hamna för så det var lugnt.

ja det var väl det som hände idag hos BM. Kommer blogga mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling