Bullbak på G

Hej
Här hemma är det fullt ös på mig & dotterna kan jag lova. Lilly & jag kom upp vid 9 tiden idag och det blev först frukost såklart. När den var nere var det dags att börja med dagens uppgift vilket är storbak. Just nu är 2 satser med bullar på jäsning som snart ska bakas ut & jag har en massa mer som ska fixas inför kommande födelsedag+bebis. Ska även på lite bebismys den kommande veckan & jag har frivilligt erbjudugt mig att baka lite gott till dom så dom ska slippa tänka på det till ala som vill se den lilla tösen. Snällt va? =) Man vet ju själv hur det är när man har en liten nyfödd & det är grymt skönt att ha allt fixat innan BF eller att något tar med fika.

Vad har ni för planer idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling