Dagens inköp

Hej
Blev ju som sagt en liten tur in till Uppsala iaf & jag hittade en massa söta Léone kläder som fick komma med hem =) Hittade visseligen kläder till Lilly med men jag väntar med det ett tag. Besöket till ikea gav ett resultat med 3 förpackningar doftljus så nu behöver vi inte köpa det på ett litet tag heller. Sen fick jag ett cravings på ett nytt soffbord. Fast det är inte ett soffbord egntligen men jag vill ha det endå =) Vet inte om jag ska hänga på mamma in när hon ska till stan på torsdag eller ej.

Här kommer iaf bider på dagen inköp:

Söta BB-kläder från Kappahl. Dom är visseligen i 56 men jag vill endå ha med dom dit för det känns som att klänning & kofta funkar som 50 iaf =) Kostade 69.90 respektive 99 kr. Hade redan köpt en liten vit body som blir perfekt till. Har även helt nya strumpbyxor i vitt & grått osm får packas ner.

Body & byxor i strl 50 från lindex. Kommer även dom följa med till BB. Kostade 79.50 st tror jag det var.

Ett sött litet sett i strl 56 som kostade 149 kr på lindex.

Och doftljusen som mannen bestämde.

Innan vi begav oss hem blev det lite McDonalds mat men jag känner att det börjar bli dags för en liten varm smörgås snart då det är 4 timmar sen vi åt. Ska bli riktigt gott då det blir ett lantbröd med modzarella ost till. MUMS!!!


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Söta kläder!

2010-09-21 @ 21:42:39
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling