Lördag

Hej
Här hemma är det som vanligt fullt ös redan från första stund. Idag var jag dock lite trött när vi skulle upp men det var bara att gå upp endå =)

 Idag är det jättefint väder ute så vi får se vad vi ska hitta på. Jag hade mer än gärna åkt in till Uppsala då jag är så otroligt sugen på McDondals med jag tror verkligen inte att min make är sugen på det då vi varit ute på vift hela veckan. Sen är det ju tydligen loppis på ikea idag med & den äör jag rätt så sugen att kolla in med. Men som sagt så tror jag inte att det kommer hända.

Tror faktiskt att jag ska hoppa in i duschen nu då mitt hår verkar vara på krigsstigen idag. Får ingen ordning på det alls. Inte ens med en toffs så det blir nog en snabb dusch & hoppas att det hjälper. Är ju lite drygt att försöka få fason på något som verkar vägra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling