Lördags funderingar

Hej
Här hemma vaknade hela familjen vid 9 tiden & var utvilade då vi gick i säng vid 23 redan! Vet inte när dt händde sist. Visseligen låg vi & pratatde en halvtimma innan vi somnade men endå =) Och snart ska vi bege oss till affären för att handla lite lördagsgott. Lilly ska få plocka en egen påse med godis & det brukar sluta på en 6-7 kr. Man kan ju inte gnälla där inte =) Tar max 4 av en sort & sen ska man på nästa. Det är ju så man nästan tror att hon är en tjej som är rädd om vikte haha.

Nu till rubriken. Satt igår & började fundera på om jag ska klippa mig igen. Kollade nyss igenom bilder från förr & så fort håret blir topslång så åker det ju upp i just det. Toffs! Så det blir ju liksom inte så mycket variation & det blir ju bara tråkigt i slutänden att ha lite längre hår för min del.Så nu är jag ruskigt sugen på någon kort pixie frisyr igen. Sist jag klippte mig blev det ju en pixie bob & det gillade jag jättemycket. Men jag kanske ska köra kortare denna gång??? Så länge jag har en lång lugg kvar så kan jag köra på rätt så kort i bak. Hittade några bilder jag gillade. Så vad tycker ni? Ska jag klippa mig igen?

Något liknandae kanske?

Eller så?

Eller något liknade som denna?

Så här såg jag ut sist jag klippte mig & jag gillade ju det som sagt. Men kan tänka mig ännu kortare. Vad tror ni läsare?


Kommentarer
Postat av: Camilla, En mammas dagbok ♥:*¨¨*:

Den blonda kalufsen var riktigt snygg, skönt att ha en frisyr som inte kräver så mycket styling... speciellt när man har småbarn.



:*¨¨*:♥ Kramelikram Camilla ♥:*¨¨*:

2010-09-18 @ 16:05:13
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Ännu lite kortare tror jag skulle vara supersnyggt! Det blonda var snyggt. Rihannas är också supersnyggt men lite jobbigt att styla tror jag :)

2010-09-18 @ 19:01:42
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Hanna P

Den andra bilden va frisyren jätte fin på :) Tkr jag verkligen att du ska köra på om du vill ha kortare :)

2010-09-18 @ 19:14:53
URL: http://haannnna.blogspot.com/
Postat av: Debbie- Mamma till Maximilian

Den sista frisyren var snygg:)

Du har förresten fått en "Kuriosa om mig- award" av mig :)

2010-09-18 @ 19:58:14
URL: http://deborapersson.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Go for it om du är sugen! Det är ju faktiskt bara hår, som växer ut igen om du SKULLE bli missnöjd ;-)



Kramar

2010-09-19 @ 20:07:29
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling