Magen min

Hej
Fick inte Lilly i säng förens klockan var 20.30 & det var under protester. Tror att hon hade lite ont i tandköttet för när jag borstade hennes tänder så ville hon inte att jag skulle borsta dom nere i fram. Uppe gick det rätt så bra men nere var det aj aj. Så efter lite alvedon & väntan att det skulle verka så fick hon vara med oss. Sen tyckte nog hon att vi hade det så mysigt här nere att hon inte ville sova. Men när hon märkte att vi inte gick på det så somnade hon fort & sover nu gott i sin säng. Så nu har jag äntligen fått lite kort på magen =)

Belly



Tänk att det ligger en liten Léone där inne & växer för fullt. Livet är verkligen helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling