Magen v28+0

Hej
Blev sent idag med men jag körde på med trosdags städningen innan så det blev så då. Sköt hela tiden på att städa men det är verkligen otroligt skönt att veta att golvet blir skurat minst 1 gång i veckan. Sen blir det ju såklart en massa leksaker överallt på engång men det är ju iaf inte skitigt då =)

Men här kommer äntligen dagens magbilder:







Vilken utsikt =) Börjar ju blir en kula nu & det trycker verkligen hela tiden neråt. Verkar ligga långt ner denna lilla dam. Men man känner mest av det när man sitter rakt upp & ner länge. Som igår tex när vi åkte hem från Stockholm. Det var ingen höjdare alls kan jag lova er. Men nu är det slutspurten kvar då det endast är 12 veckor kvar vilket kommer gå i rasande takt. Precis som hela denna graviditet har gjort


Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

Fin mage :)

2010-09-03 @ 10:15:37
URL: http://mammabea.se
Postat av: freja

åh, saknar nästan min mage nu!

2010-09-03 @ 23:21:34
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling