Onsdag morgon

Hej
Idag var det min dag att ta Lilly & inte gjorde det mig något då hon vaknade 8.35 idag =) Men jag har tyvärr börjat vakna till på nätterna igen & vänder & vrider mig hela tiden. Men det är nog för att magen nu är så tung att jag inte ligger så bra längre. Men det är ju är precis som det ska så vad gör det =)

Idag hoppas jag att det kommer hända en sak men jag vi får helt enkelt se hur det blir. Hoppas kan man ju göra iaf eller hur? =) Annars så har vi nog inte så mycket inplanerat idag faktiskt. Det är ju dimmigt ute här hemma så det verkar inte bli något superväder. Men höste är ju här nu så det är väl väntat. Varje dag med fint väder är ett plus enligt mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling