Onsdags kväll

Hej
Oj oj vilken dag. Har inte hänt så himla myckt här hemma utan det blev en slapp dag tyvärr. Hade något litet öskemål om vad vi skulle hittat på men det blev inget med det. Som vanligt. Och sen har Lilly haft lite gnälldag idag med. Vet inte om det är tänder som är på G igen eller om det bara var dags för en gnällis dag igen. Aldrig kul med dessa dagar men dom är ju en del av mammalivet så det är ju bara att ta =) Man kan ju faktiskt inte vara glad alla dagar eller hur?

Så det är därför uppdateringen inte varit den bästa idag tyvärr. Har ju haft fullt upp att sysselsätta henne så hon ska vara på lite bättre humör men jag vet inte riktigt hur det gått.

Imorgon verkar det som att vi kommer få besök av en annan mamma med son på en lite lekstund. Får hoppas satt våran tjej är på bättre humör då bara. mem jag skulle nog tro att det är så. Hon älskar ju att få besök & att leka av sig med någon annan än sin mamma & pappa.

Nej nu ska jag ta & hoppa in i duschen tror jag. Känner att jag behöver spola av krioppen lite då min kropp ena stunden är riktigt varm & andra kall. Är det någon annan som upplever/upplevt samma ska som gravid?

Vårn söta tjej i måndags tillsammans med våran "lilla" misse Göte. Han är som ett extra litet barn för oss då vi har tagit hand om honom sen han var 2 veckor & nu är han 4 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling