Söndagen som varit

Hej
Denna dag har vi haft fullt upp. Vi gick alla upp vid 8 tiden då Lilly sa till om morgon. Supermysigt att gå upp alla i familjen tycker jag. Sen vart det en massa lek innan jag tillslut inte kunde hålla mig & sparn in på toan med en sax. Och ni kan ju gissa vad jag gjorde =) Så nu ligger det en massa hår i sopen där inne. Blev kort kort i bak & lite längre i fram & jag tror att jag är nöjd med det. Kanske blir kortare. Vem vet =) Blir bilder på det tillsammans med veckans magbild på torsdag för det är nämligen dags att färga håret igen så det blir ju roligare med ett kort där allt blir som det ska vara.

Efter jag var klar sprang V för att rösta & sen begav vi oss till mina föräldrar. Där lekte Lilly ute med sin pappa & morfar medans jag spenderade tid med mamma & syster. Efter någon tilmma blev det god mat så vi hade en superdag idag.

Snart ska vi ta lite rester sen igår då magarna börjar kurra igen & sen blir det lite filmmys. Ska kolla om mannen som just nu är i duschen har lust att köpa något smaskens att ha till filmen annars får jag kolla vad som finns här hemma. Något finns ju alltid =)

Nej nu ska kolla lite på TV & halvligga ner. Det är min nya stil. Vet inte hur himla bra det är för min kassa rygg men då det gör ont i revbenen efter en massa sittande så är det detta som funkar bäst. Men får ju anpassa sig hela tiden efter graviditetens gång helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling