Sönddag igen då

Hej
Idag är det söndag igen då. Tänk så himla fort tiden går. Förstår verkligen inte hur det går till. Men det är ju härligt med eftersom varje dag är en dag närmare förlossningen & våran andra lilla tös♥

Idag ska vi vara lite med underbara Sanne under den tiden hon inte ska jobba vilket är mellan 13-16 =) Kul med lite sällskap-. Skulle jag få bestämma skukle det blir en supersnabbis i Uppsala men får maken min bestämma stannar vi nog hemma =) Vad som än händer så kommer det säkert bli härligt då man får umgås lite med en underbar vän =)

Kan förresten tillägga att denna natt var som vanligt. Ingen Lilly som hade jobbigt & en hel natts sömn =) För henne & V iaf. Själv har man en buse i magen som inte riktigt får plats i magen längre verkar det som då jag vaknar massor & måste vända på mig hela tiden. Men det är väl för att förbereda kroppen på hur det blir när hon tittat ut. För jag förväntar mig knappast att hon kommer sova lika ra på natten som Lilly gjorde. Snacka om att man blivit bortskämd till max av Lilly. Men henne så var det matning vid 00 & 4 för att sedan gå upp vid 8 tiden. Lyx!  


Kommentarer
Postat av: Sanne

I love you ♥ Tack för idag!

2010-09-12 @ 21:34:24
URL: http://sanneholling.se
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-12 @ 21:43:23
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling