Sovmorgon

Hej
Idag blev det en sovmorgon för hela familjen Röjerås. Lilly vaknade först vid 9.50! Snacka om trött tjej. Hon gick i säng sin vanliga tid så det var nog lite sömn att ta igen sen hennes sena kvällar. Men jag vaknade till inatt vid 4 att hon skrek & jag trodde att det som vanligt var för att hon inte hittade sin napp. Men oj vilken chock jag fick när jag gick in till henne. Hon satt på golvet vid fotänden av sängen & har förmodligen letat efter sin napp eller gått i sömnen för hon hade trillat ur sin säng. Och hur hon nu klarade av det vet jag inte då det är en ordentlig fotände på sängen. Gud vad jag skattade i morse åt hur det såg ut när jag öppnade dörren till henne inatt.

Här nere på golvet satt våran lilla tjej inatt. 1 meter ifrån dörren. Gissa om jag blev förvånad när man mitt i natten öppnar dörren & hon sitter där. Oj vad vi skrattade imorse =)

Idag ska vi åka & gratta V´s morfar som fyller 72 år. Och då jag känner mig lite småless på att vara gravid så ska jag snygga till mig så jag blir på bättre humör idag =) Ska ta på mig en fin klänning & fixa mig så blir man ju gladare på engång.

Tycker det känns hemskt att vara lite små less på att vara gravid redan men det kanske blir så när det är andra gången man väntar en liten? Jag älskade att vara gravid med Lilly hela tiden. Till&med den tiden då jag gick över. Nu har jag drygt 10 veckor kvar på denna men jag vill redan att det ska vara november så lilla L kan titta ut. Längtar så otroligt mycket efter henne & det kliar så mycket i fingrarna på mig nu. Vill fixa allt & riktigt boa in mig men det känns lite väl tidigt. Var visseligan färdig med nästan allt i denna vecka med Lilly men jag ska försöka hålla mig lite till =) Ska försöka vänta till mittan på oktober men vi får väl se hur det blir med det haha. Är ju svårt att hålla emot modersinstinkterna.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv; en sån åkpåseoverall hade vi till Wilmer, den var guld! Hur smidigt som helst när han var liten och man skulle sätta honom i bilstolen. Lätt att sätta på och ta av, kanon!

2010-09-13 @ 14:14:53
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling