Startar onsdagen med....

Ett litet ha begär =)

Supersöt tunika från Kappahl för endast 69.50kr. Finns i strl 56-86. Finns även i denna färg:

Riktigt söt denna med.

Även denna jacka kommer från Kappahl & kostar 279 kr. Finns konstigt nog endast i strl 68-80 enligt deras hensida. Lite udda storlekar men dtr är så himla söt =) Skulle jackan finnas i 86 skulle jag helt klart köpa den till Lilly & även lilla Léone skulle nog få en så dom skulle kunna matcha i vår.

Denna söta tröja finns hos Lindex & kostar 149 kr. Finns i strl 56-86. Jättegullig med blommorna & de söta spets detaljerna.

Tunikan kommer jag verkligen leta efter nästa gång vi åker till Uppsala för den var otroligt söt & ett perfekt pris. Sen är jag sugen på tröjan med men där måsta jag kolla hur den sitter på Lilly eftersom deras storlekar är rätt så små men jag skulle inte säga nej till dessa plagg. Är helt inne på plagg som ska matcha just nu vilket vissa tycker är lite tacky men i små mängder är det otroligt sött enligt lilla mig =) Men lagom är såklart bäst.


Kommentarer
Postat av: Ida

Superfina kläder, förstår att det kliar i fingrarna :)

2010-09-19 @ 23:42:50
URL: http://idakristinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling